Mzdy a zaměstnanci

Mzdy a zaměstnanci

 

Každý kvalitní skladový software usiluje o maximální efektivitu, a Macros jde v tomto směru ještě o několik kroků za hranice skladu a logistiky. Příslušné moduly pro evidenci zaměstnanců, správu přístupů, vedení docházky a přípravu podkladů pro mzdovou účtárnu vám ušetří čas a uberou papírování i mimo samotný sklad.

 

Personální, mzdová i skladová agenda v jednom programu

Proč volit univerzální software, který se dokáže postarat o více oblastí vašeho podnikání zároveň? Protože najdete všechny informace na jednom místě a můžete je podle potřeby propojit, protože stačí uživatelsky zvládnout jen jeden program pro všechny agendy a protože je to levnější řešení, než pořizovat pro každou oblast vlastní software.

 

Evidence zaměstnanců, pracovních smluv a dokumentů

Osobní údaje vašich zaměstnanců jsou v Macrosu bezpečně uložené a zároveň snadno dostupné kdykoliv a odkudkoliv. Systém počítá i se sezónními zaměstnanci, brigádníky apod., takže můžete osoby snadno přidávat a odebírat.

Pracovní smlouvy a další dokumenty najdete přehledně v kartě každého zaměstnance, stejně jako jeho přístupy do systému a aktivitu v rámci evidence docházky.

 

Přístupy do Macrosu nastavíte zaměstnancům na míru

WMS Macros je vytvořený tak, abyste s jeho pomocí dali skladování, logistice a přidruženým procesům pevný řád. Pro maximální kontrolu a bezpečnost vám systém umožňuje nastavit každému ze zaměstnanců individuální přístup jen do konkrétních modulů nebo jejich částí, které pro svoji práci potřebuje (například skladníkovi ke zboží, účetnímu k fakturám, personalistovi ke smlouvám atd.), a také zpřístupnit přihlašování jen z určitých míst.

Každé přihlášení do systému se zaznamenává a informace o něm se ukládá, stejně jako všechny změny, které daný uživatel provedl.

 

Podklady pro mzdovou účtárnu snadno a rychle

Mzdový modul poslouží kromě jednoduché evidence docházky také k přípravě podkladů pro mzdovou účtárnu v případě, že potřebujete zaměstnance ohodnotit úkolově nebo provizně. Odměny se mohou odvíjet například od množství zpracovaných objednávek, jejich finanční hodnoty, počtu položek apod.